На Вінниччині перевіряють температуру повітря у школах і садочках

На Вінниччині тривають моніторингові обстеження повітряно-температурного режиму в навчально-виховних закладах області.
Впродовж тижня перевірено 68 закладів, у 3 (4%) з яких виявлено недотримання відповідного теплового режиму, а саме:
* комунальний заклад “Загальноосвітня школа I-III ст.”, с. Жданівка Хмільницького р-ну. В приміщеннях не дотримується температурний режим у відповідності до вимог, складено протокол на директора;
* в окремих класних кімнатах (4-й, 6-й та 9-й класи) “Кальницької ЗОШ I-III ст. ім. Я. Івашкевича” Дашівської селищної ради Іллінецького району. Температурний режим становить 14-15 градусів. На адресу селищного голови та начальника відділу освіти направлені інформаційні листи щодо посилення контролю за дотриманням належного повітряно-температурного режиму;
* “Маньковецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст.” Барського району. Не дотримується температурний режим у класних кімнатах. Направлений лист на відділ освіти Барської РДА.
Джерело: news.vn.ua

ЧИТАЙТЕ також

14-річний підліток на мотоциклі потрапив у ДТП. Є постраждалі
У селі на Вінниччині травмувався 14-річний мотоцикліст та його пасажир Вчора, близько 17:00, у селі Мурафа Жмеринського району сталась дорожньо-транспортна пригода ….

Додому 11 серпня назавжди повертається Руслан Щепанський. Героя зустрінуть живим коридором
У боях за волю України загинув житель Барської громади, наш земляк, старший солдат Руслан Анатолійович Щепанський. Йому назавжди залишиться 50 років. Про це пише Барська ….

«Я бачила її розірване тіло». Розповідь Ірини Дмитрієвої, яка втратила доньку під час обстрілу Вінниці
Ірина Дмитрієва втратила доньку під час ракетного обстрілу Вінниці 14 липня. Тоді 4-річну Лізу вбили у неї на очах. Фото рожевого ….

У Вінницькій міськраді відповіли на петицію щодо встановлення меморіальної дошки на площі Перемоги
У міськраді відповіли на електронну петицію щодо встановлення на площі Перемоги меморіальної дошки для вшанування пам′яті загиблих від ракетного удару, що ….