Скандал в прямому ефірі: Шустер подає в суд на Коломойського

21.09.2019
Скандал в прямому ефірі: Шустер подає в суд на Коломойського

Телеведучий Савік Шустер і український бізнесмен Ігор Коломойський посварилися під час прямого ефіру програми Свобода слова Савіка Шустера.

Савік Шустер нагадав, що в 2015 році його програму, яка виходила на телеканалі Коломойського 1+1, зняли з ефіру.

В інтерв’ю Українській правді Ігор Коломойський заявив, що причиною цього стало те, то Шустер брав гроші з гостей за участь в програмі.

“Зробив одну передачу, а на другій спалився. Взяв гроші. Умова була, що він не повинен брати гроші ні з кого… У якихось мерів взяв… Причому одного ми підсунули спеціально, щоб перевірити на вошивість… Ось така гниль. Ну домовилися, потиснули руки, все, як то кажуть… Ось тобі. Скільки ти хочеш за передачу? Стільки? Ось тобі за передачу, будь ласка. Тільки ти нічого більше ні з кого не збираєш. Ну це ж у нього була практика, запрошувати та забирати за це гроші. Ну все, там із трьох мерів взяв, два або три рази, з двох або з трьох… Там була передача, мерів щось запрошували, там була якась історія… не великих міст, не великих мерів. Так, він злупив по два по 50 тисяч або три по 50 тисяч. Один із них був наш”, — заявив Коломойський.

Шустер заявив, що прийняв рішення подати до суду на Коломойського.

«Я прийняв рішення подати до суду на Коломойського. Це захист моєї честі та гідності», — заявив Шустер.

Він також послався на Олега Ляшка, який зазначив, що передачу в 2015 році зняли з ефіру через те, що в ній обговорювалося справу його тодішнього однопартійця Ігоря Мосійчука.

Наприкінці програми в студію подзвонив Ігор Коломойський. Він повідомив, що готовий судитися з Шустером.

«Де будемо судитися, в Італії чи в Україні?» — заявив Коломойський.

Бізнесмен звинуватив Шустера в тому, що він винен йому 2,3 мільйона доларів за програми, які студія ведучого не випустила в 2015 році. Коломойський назвав Шустера «модератором» і також поцікавився, як поживає Ринат Ахметов.

Шустер заявив також, що після того, як одну з програм зняли з ефіру 1+1, студія продовжила передавати сигнал каналу.

Фотографію контракту опублікувала журналістка Соня Кошкіна.

Поділитись fb tg gplus

ЧИТАЙТЕ також

Книгу вінницької письменниці внесли до списку забороненої літератури в «ЛНР»
Важливе

Книгу вінницької письменниці внесли до списку забороненої літератури в «ЛНР»

Вчора, 15:54

В угрупуванні «ЛНР» створили список літератури «екстремістського» змісту, які наказали вилучати з фондів шкільних бібліотек. Список «заборонених» творів складається з ….

На війні загинув Віталій Барчишен з Вінниччини
Люди

На війні загинув Віталій Барчишен з Вінниччини

Вчора, 15:13

Під час оборони України на Донеччині загинув житель Жмеринської громади Віталій Барчишен. Життя військового обірвалося 24 січня під час виконання ….

У Вінниці безкоштовно показуватимуть фільм «Крути 1918». Де та коли?
Новини

У Вінниці безкоштовно показуватимуть фільм «Крути 1918». Де та коли?

Вчора, 13:48

Вінничани та гості міста зможуть безкоштовно переглянути український історичний фільм-екшн «Крути 1918». Про це інформує Vежа з посиланням на голову вінницького осередку ….

Пішла гуляти та не повернулась: у Тульчині шукали 13-річну школярку
Люди

Пішла гуляти та не повернулась: у Тульчині шукали 13-річну школярку

Вчора, 13:16

У Тульчинському районі на Вінниччині 13-річна дівчинка втекла з дому, але поліціянти розшукали її. Історію цієї «втечі» розповіли правоохоронці. Близько 3 ….