Як залучити професійні кадри в ОТГ вчились представники Вінниччини на вебінарі від U-LEAD

Керівників та спеціалістів відділів, що відповідають за кадрову роботу в ОТГ Вінницької області запросили фахівці Програми «U-LEAD з Європою» до участі у першому вебінарі із серії онлайн-зустрічей з питань управління людськими ресурсами громад. 30 учасників із 20 ОТГ Вінниччини доєднались до онлайн-дискусії на тему: «Основи упрвління персоналом.Робота з командою під час кризи», що відбувся 26 квітня.
Людмила Гурба – радниця з децентралізації та місцевого самоврядування Вінницького регіонального офісу Програми, організаторка онлайн-зустрічі, переконана, що успішність громади напряму залежить від того, наскільки професійні кадри працюють в органах місцевого самоврядування. На її думку, питання підбору кадрів, управління та оцінки їх діяльності – ключові завдання діяльності кожного роботодавця.
«Сьогодні розглядались питання як формувати вакансії, проводити рекрутинг, співбесіди – все це необхідні складові роботи ОТГ по популяризації своєї діяльності, забезпечення відкритості і прозорості у відборі кадрів. Це формує довіру до влади на місцевому рівні та сприяє залученню на службу в ОМС найпрофесійніших працівників. Окрема складова діяльності як ради, так її працівників – це підвищення рівня знань і кваліфікації працівників. Змінюється законодавство, змінюються підходи до вирішення багатьох питань життєдіяльності місцевого самоврядування, то ж посадовцю ОМС потрібно бути обізнаним у широкому спектрі питань. Благо, для цього сьогодні є безліч ресурсів, у тому числі інтернет-ресурси, онлайн-навчання, можливість брати участь у тренінгах і семінарах», – зазначила Людмила Гурба.
Радниця Вінницького регіонального офісу U-LEAD підкреслила, що сприяння продуктивності працівників, створення ефективної системи мотивації та оцінки персоналу – це актуальні завдання для громад, вирішення яких є запорукою формування колективу однодумців, від яких залежить успішність громади в цілому.
Спікер вебінару – Світлана Котляревська, у минулому HR менеджер ProZorro, ознайомила представників кадрових служб ОТГ області із етапами рекрутингу, оцінки персоналу, з інструментами підвищення мотивації до розвитку, з елементами корпоративної HR- культури та HR- бренду громади.
«У процесі відбору працівників варто розумітись на поняттях внутрішнього та зовнішнього рекрутингу. Тобто, ми можемо взяти на роботу людей вже адаптованих в колективі, або відібрати працівників поза межами ОТГ. По-суті рекрутинг нагадує ринок, де є конкуренція. В Україні високий рівень мобільності населення, а тому, бажані кандидати на посаду можуть змінити місце проживання і переїхати до ОТГ із яскравим брендом та гарними умовами роботи», – зазначила Світлана Котляревська. Вона розповіла про аналіз резюме, роботу із супровідними листами, планування вакансій та інструменти пошуку кандидатів. Експертка радить співпрацювати із вищими навчальними закладами, якщо мова йде про відбір молодих працівників, а також рекомендує конкретизувати вимоги до вакансій у лаконічному стилі.
«Мені сподобалися роз’яснення щодо оформлення резюме, порада додавати супровідний лист до резюме та акцент кандидата на зайняття вакансії – чому саме він кращий претендент? Розстановка цілей для керівників та працівників HR – це дуже сучасна і жива подача інформації», – поділилась враженнями Марина Милимуха, діловод Вапнярської селищної ради, учасниця вебінару.
Леся Косенко, керуюча справами виконавчого комітету Тульчинської міської ради відзначила можливості поєднання роботи молоді та досвідчених працівників як механізм взаємозростання та розвитку кадрів.
«Штатний склад Тульчинської міської ради налічує 81 особу. Ми розміщуємо оголошення при потребі кадрів на сайті, але в процесі оцінки кандидатів, впродовж місяця, не завжди можемо знайти потрібну людину. Інколи не достатня освіта, або немає відповідного стажу. От наприклад, пошук кандидата на вакансію у сфері будвництва не дав результатів. Тобто, проблема браку кадрів існує. А от можливість поєднувати недосвідчену молодь із працівниками поважного віку дає результат у зростані. Ми візьмемо це до уваги. Адже таким чином можна заохотити людей до навчання у процесі роботи», – поділилась враженнями від вебінару Леся Косенко.
На завершення зустрічі, Віталій Швець – керівник Вінницького регіонального офісу Програми «U-LEAD з Європою» підкреслив, що ефективне управління персоналом є запорукою успіху кожної організації, не виключення й ОТГ.
«В кожній громаді є відповідні команди професіоналів, які працюють над розвитком територій, але в багатьох ОТГ не вистачає таких людей. Тому питання залучення на службу ефективних людей є досить актуальним для органів місцевого самоврядування. Вебінар, який ми провели сьогодні, надає посадовцям з громад конкретні поради щодо механізмів пошуку фахівців, порядку відбору, введення в посаду, встановлення критеріїв ефективності роботи (KPI), порядку постановки цілей, тощо. Такі методики інтегрувалися в публічну службу з бізнесу і вже широко використовуються в сфері управління персоналом. Розуміючи та використовуючи сучасні підходи для залучення кадрів, ОТГ зможуть ефективніше працювати в даному напрямку», – прокоментував Віталій Швець, керівник регіонального Офісу U-LEAD.
ЧИТАЙТЕ також

Розшукують чоловіка, який причетний до злочину у Вінниці
На Вінниччині розшукується чоловік, який може бути причетним до вчинення правопорушення у Вінниці по вулиці Литвиненко-Вольгельмут. На Facebook-сторінці обласного главку поліції виклали фото розшукуваного: ….

Великдень у Вінниці. Огляд майстер-класів для вінничан 13+
Розписувати екоторбу, виготовляти ляльку-мотанку і не тільки навчатимуть вінничан у квітні. У місті відбудеться п’ять майстер-класів у рамках АртКлубу «Твори з ….

Постраждав водій ЗАЗу, що потрапив у ДТП у Вороновиці
У Вороновиці на Вінниччині вчора, 31 березня, трапилась аварія. Дорогу не поділили Audi та ЗАЗ. Внаслідок ДТП постраждала людина. Про ….

Жорстоке побиття переселенця на Вінниччині — чоловік помер
Двоє жителів Гайсинського району безпідставно вимагали від 36-річного чоловіка придуманий ними борг. А щоби бути переконливішими у своїх намірах, вони не ….